View Full Version : PolyesterShoppen.nl
Bedrijf: PolyesterShoppen.nl
Telefoon:
Tel. 0165 599030
Fax 0165 571771
Postadres:
PolyesterShoppen.nl
Vijfhuizenberg 101
4708AJ Roosendaal
Web: http://www.polyestershoppen.nl
Assortiment: Polyester,koolstof,glasvezel/weefsels,aramide,epoxy,etc. Voor professionals en doe-het-zelfers.
Speciale wapening: ja
Prijslijst: ja, online
Dit is een online webshop, hier kan met met ideal betalen en worden bestellingen binnen 3 dagen aan huis geleverd.
Heb je vragen? Mis je iets in het assortiment? Dan mag je ze wat mij betreft hier stellen :p
brambomb
09-23-2008, 06:59 PM
Kan ik bij jou ook een koolstof masker bestellen?
http://www.polyestershoppen.nl/images/22092008895.jpg
http://www.polyestershoppen.nl/5063m-6300l-halfgelaatsmasker-p-104.html
Speciaal voor jou heb ik hem toevoegd !
Haha, ik ben nog niet helemaal klaar, ga komende tijd sowieso wat meer producten toevoegen :)
brambomb
09-23-2008, 09:37 PM
Jha top...
Nog een vraagje. Wat is de kwaliteit van de epoxy? Zelfde als polyservice?
Ik wil namelijk een bestelling doen. Maar ik mis nog het een en ander.
Vulstoffen.. Erosil
normaal plamuur
En nog 1 tip. Sommige namen zijn nogal on overzichtelijk met nummers
Verder top site. Als je wat meer dingen op vooraad hebt kom ik een bestelling bij je plaatsen.
Goedzo vragen en opmerkingen! :p
1. Ik had eerst twee soorten Epoxy Xe en Le, Xe heeft me leverancier getest en afgeraden, heb ik gisteren weggehaald. Zelf heb ik met Epoxy-systeem e3010-le1050 gewerkt (die carbon kap bij projecten) en heb ik best goede ervaringen mee, althans het doet wat het hoort te doen
2. Vulstoffen heb ik ook alleen nog niet toegevoegd, speciaal voor jou ga ik dat zo doen :P Aerosil hebben we ook.
3. Thanks voor de tip, ik heb al een goed idee hoe ik dat ga fixen!
4. Thanks man, en in principe is 95% van wat je ziet op voorraad, en ook 'direct' leverbaar :)
Wat bedoel je trouwens met 'normale plamuur' ?
brambomb
09-24-2008, 06:55 PM
Ik wil ook DD lak bestellen bij jouw site. Maar hoe geef ik de kleur aan? En welke kleuren zijn er beschikbaar. Ik ben zelf opzoek naar 2 kleuren wit en Blauw (liefst marine blauw)
Oke, de lakken zijn wel in diverse kleuren te krijgen, sowieso de 'standaard' kleuren. Ik zal eens even onderzoeken welke kleuren te krijgen zijn, je kunt ook als je wilt de kleuren die je wilt bij de opmerkingen van de bestelling zetten zorg ik dat het in orde komt.
Zodra ik definitief de kleuren weet komen ze als opties bij het artikel!
Ik heb even contact gehad met me leverancier. De kleuren die jij wilt hebben we sowieso. We hebben ook alle ral kleuren eigenlijk, ik krijg binnenkort een lijst dan zal ik er alles bijzetten!
brambomb
10-10-2008, 08:35 AM
Ik heb ook nog 1 vraag over de epoxy is dat een vloer epoxy? Of echt een epoxy voor hout systemen? Ik moet voor een eind project een boot maken en daar willen we 15 liter voor bestellen maar dan moet de epoxy wel een goed zijn.
Ik ga zo even bellen voor je Bram :)
Heb gebeld. Mijn leverancier zegt dat de epoxy o.a. ook te gebruiken is voor toepassingen in hout, heb je daar genoeg aan? Of moet het echt voor iets speciaals zijn?
brambomb
10-10-2008, 08:59 PM
Nou ik weet dat vloer epoxy veel slechter is dan normale blanke epoxy. Mijn partner waarmee ik het eind examen project mee maak wil echt zekerheid.
De epoxy van polyservice is goed maar die hebben een aparte epoxy voor vloeren. En omdat de beschrijving die je geeft op je site ook voor vloeren is begon ik te twijfelen.
Maar als jij me de garantie geeft dat het dezelfde werking heeft dan geloof ik je
Johannes
10-10-2008, 09:31 PM
wel goed mengen he bram ;)
is vast universele epoxy
Hmm..
Nou ik bood eerst wel 2 soorten epoxy's aan. Maar een van de twee heb ik van de site gehaald op advies van mijn leverancier omdat dat een slechte epoxy was. Bij de omschrijving van deze epoxy staat dat hij voor vloeren is, dus misschien hetzelfde 'systeem' als bij polyservice.
Het is een universele epoxy inderdaad, maargoed leverancier geeft duidelijk aan dat het ook voor hout is. Mocht het echt niet werken gaan we wel wat regelen Bram :)
Herman
10-13-2008, 04:12 PM
Het vloersysteem bij Polyservice is geen "kale" epoxy, maar een mengsel met vulmiddelen en toeslagstoffen om:
-de vloei te verhogen (self leveling)
-de krasvastheid te verhogen
-de drukvastheid te verhogen
-de prijs te verlagen
Uit mijn hoofd gaat er in een set van 20 kg: 6 kg hars, 3 kg verharder en 11 kg vulmiddel. (ik heb bij de toko gewerkt die de vloerepoxy maakt, die PolyService nu verkoopt).
De gebruikte epoxy is van een universele soort, welke ook geschikt is om houten delen mee te verlijmen, coaten etc.
brambomb
10-16-2008, 02:55 PM
Nou de bestelling is gedaan. Ik ben benieuwd wat het wordt :yes:
Hij komt vandaag jouw kant op :clap: Als het goed is zit er 2 x marine blauw DD lak bij !
brambomb
10-17-2008, 03:02 PM
Ow ik kan niet wachten :yes:
brambomb
10-20-2008, 07:58 PM
Ik heb vandaag de bestelling binnen gekregen. Het ziet er allemaal goed uit.
Heb echter toch nog een paar aanmerkingen:
De DD- lak wit is van 2 verschillende merken.
En ik heb 2 roerbakjes/maatbakjes niet gekregen
Met 2 maatbekers voor het goed afmeten van de hars en verharder!
Morgen ga ik werken met de epoxy. Dan zullen we zien of het een goede qualiteit is :yes:
Verder is de service prima en de verzending gaat erg snel.
Hmm,
Goed om te lezen dat het binnen gekomen is Bram. Alleen inderdaad jammer van die roerbakjes. Mocht je in het vervolg nog iets bestellen doe ik er wat extra's bij om het goed te maken.
Van de DD lak zal ik even controleren!
brambomb
10-21-2008, 07:37 AM
oke top man :yes:
Wat betreft de D.D. lak deze zijn beide van het exact hetzelfde merk. Alleen vroeger werd dit uitgebracht onder een eigen naam en gaat nu over naar ijselcoatings. Je hebt geloof ik ook 1 keer 1 KG gekregen voor de prijs van 750 gram ;)
Hopelijk bevalt de Epoxy!
brambomb
10-21-2008, 08:33 PM
De epoxy bevalt prima. De laag is nu droog en moet nu nog 2 dagen uitharden voor volledige sterkt... maar ziet er allemaal goed uit mooi helder en geen gekke geuren :yes:
Johannes
10-24-2008, 10:03 AM
heb je even lekker gesnoven bram?
ik heb ook maar eens besteld. heb een masker nodig voor op stage, en ook maar weer een ontluchtingsroller mee besteld. raak die dingen altijd kwijt...
Hopelijk heb je het vandaag binnen Johannes!
Johannes
10-29-2008, 07:11 PM
ik heb nog niks gezien, maar dat kan aan mijn ouders liggen, ik zie wel vaker pakketjes een week later ergens staan ;)
Johannes
10-30-2008, 04:40 PM
binnen! bedankt!
maare, waren de schijfrollers ook op? :P
Vanaf volgende week waarschijnlijk gaan wij ook vacuum spullen verkopen, er komt een categorie bij op de site dan. De volgende artikelen worden dan verkocht:
- tacky tape
- Vacuum folie (150CM breed) vanaf 10M2
- Peelply
- Bleederdoek
Johannes
01-12-2009, 08:14 PM
ideaal kees :)
Materialen zijn toegevoegd! Bleeder moet ik nog even erop zetten.
Ook is er een kans dat we binnenkort 'budget' vacuum pompen gaan verkopen :)
Johannes
02-02-2009, 05:57 PM
zo, levering weer binnen, was weer keurig verpakt, maar de kleine dingetjes zijn wat lastig te vinden in zo'n grote doos met allerlij schuimpjes.
En nog een tip voor de mensen die dan bedenken dat je dan de doos gewoon even leeg strooit in de garage zodat je alles kan zien liggen, ik zou het niet doen, die schuimpjes liggen nu overal in mijn garage, ik had dat idee dus ook....
haha dat schuim is ter beveiliging, die noemt de vloeistoffen op bij eventuele lekken, moet ook van het transportbedrijf :)
Ik heb het MijnBoot magazine toegevoegd. Wij adverteren hier ook sindskort in. Ook krijgt men (zolang de voorraad strekt) een gratis magazine bij besteding van 50 euro :)
Johannes
03-10-2009, 03:44 PM
haha, ook klei toegevoegd zag ik? binnenkort deelmallen maken, of ben je daar nog niet aan toe? :P
BastiaanS2
05-12-2009, 10:33 PM
Mensen,
Leuk forum, en veel bruikbare tips.. kwam er alleen iets te laat achter, ik heb al flink zitten klussen. Toch nog erg handig om een forum te kunnen lezen..
Ik heb mijn spullen besteld op polyestershoppen.nl
Niet de eerste keer dat ik een webshop gebruik, maar wel de beste!
Erg snelle communicatie via de mail
Verzendkosten besparen door afhalen in Dordrecht (makkelijk, want dat is mijn woonplaats..:))
zeer nette prijzen
Ik heb de Epoxyhars 3KG besteld, en was zeer tevreden.
Ook nadat ik de hars al had opgehaald alle vragen nog steeds snel en netjes beantwoord!
Mijn complimenten aan www.polyestershoppen.nl (http://www.polyestershoppen.nl)
Johannes
06-08-2009, 07:12 PM
alweer tijd voor een nieuwsbrief kees?:D
Martijn
06-12-2009, 02:39 PM
Kees bij die Dd lakken, zet aljeblieft erop dat het NIET op spuitbusverf/1componenten gespoten kan worden. het is hier al mislukt.
gr
brambomb
06-17-2009, 08:27 AM
Kan je ook platen hard schuim leveren?
Bedoel je dit?
http://www.polyestershoppen.nl/polyurethaan-schuimplaten-p-53.html
Of iets anders?
Johannes
06-17-2009, 07:55 PM
Waarschijnlijk PVC of SAN schuim. PVC is iets goedkoper, SAN schuim heeft gunstigere eigenschappen voor gebruik in boten. ik ken misschien wel wat adresjes voor je bram. Reken maar 35 euro/ m2/ 15 mm, geloof ex btw.
105 euro voor een plaatje. pff, goede kwaliteit marine multiplex zit rond de 60 geloof ik...
Wat ben je van plan? anders kun je nog overwegen een combi van hout en een PE honingraat/glas te gebruiken. De 2e heeft veel sterkte, maar kan niet tegen bepaalde krachten. epoxy plakt niet op PE, dus zit een speciaal vlies tussen. je weet me te vinden ;)
brambomb
06-18-2009, 09:28 PM
Ja eventueel voor een bootje maar wou beginnen met een bureau blad.
Sander had het over 25 euro voor een plaatje maar ben de naam kwijt van het merk... Hetzelfde spul waarvan zijn boot is gemaakt.
Johannes
06-23-2009, 12:24 PM
das een stuk interessanter haha ;) als je de naam weet hoor ik die graag!
brambomb
06-30-2011, 08:52 AM
Polyservice is nu het engie bedrijf dat ingedikte epoxy verkoopt de polypox 700. Kan zoiets ook op polyestershoppen worden aangeboden?
Herman
06-30-2011, 02:53 PM
Sicomin SR1170 met verharders SD2052, SD2055, SD 4072 en SD4075 zijn ook ingedikte epoxyharsen.
brambomb
06-30-2011, 08:46 PM
Oke bedankt ik had dat over het hoofd gezien. Nu heb ik het apart besteld bij polyservice ;). Ik ben altijd te ongeduldig.
Kwa prijs is dit een van de weinige producten die duurder is dan polyservice
Johannes
07-01-2011, 06:18 PM
maar wel veel beter. Sicomin harsen worden o.a. door veel jachtbouwers gebruikt, en dan de snelle bootjes ;)
Ook een merk wat ik op de auto's gebruik, vooral epoxyschuim in holle delen.
Johannes
11-02-2011, 07:16 PM
Polyservice is op zoek naar een Verkoopmedewerker!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.