PDA

View Full Version : 1 mal van 2 delen

antoin
11-29-2008, 09:43 PM
dit is wat ik wil doen. Ik wil mijn achterlichten van mijn auto veranderen. Dit zijn 2 losse units, maar ik wil er 1 unit van maken met gaten erin. Nu kan ik van de 2 units wel een mal maken maar hoe maak ik die dan weer aan elkaar. zodat ze ook de juiste hoek etc. hebben. Of wat kan ik op de scheidingslijn tusen de 2 units doen om 1 mooie mal te krijgen?
De eerste foto is hoe 't nu is. In 't midden van de 2 achterlichten zit een gleuf/naad.
De 2e foto is hoe ik 't graag zou willen.
Wie zou dit voor mij kunnen/willen maken of heeft een oplossing zodat ik zelf aan de slag kan.

Johannes
12-01-2008, 07:41 PM
die onderste lijkt uit een mal gekomen te zijn, of aan elkaar geplamuurd.

antoin
12-01-2008, 08:13 PM
De achterplaat met de ronde achterlichten is in NL niet meer te krijgen. Deze was te koop bij Newfield in Almere, maar deze heeft er geen meer en 't bedrijf die ze voor hun maakte schijnt de mal ook niet meer te hebben.
Alleen in Amerika is ie nog te koop, maar 't verzenden naar Europa is zo ontzettend duur. Daarom had ik 't idee om er zelf 1 te maken. Maar aangezien ik nog helemaal geen ervaring met polyester heb, dacht ik dat er misschien iemand zou zijn die dit voor mij zou willen doen. Natuurlijk tegen vergoeding. En anders moet ik 't gewoon zelf gaan proberen vrees ik

Johannes
12-02-2008, 09:41 AM
dan zou je even een berichtje in "diensten" moeten plaatsen.
er woont vast wel iemand bij je in de buurt die het kan.
Ik zal nog even voor je kijken of er een makkelijke manier is om het zo te maken.