PDA

View Full Version : kan polyester tegen kou?

Bikkeltje
01-21-2010, 01:16 PM
Beste,

Doordat ik met een klein project bezig ben,heb ik jullie hulp nodig.

Ik ben bezig met een aanhanger te maken waarbij er een stoel/bank is en daarnaast een koeling.
De basis is klaar maar de koeling is nog een "probleempje". Ik heb deze van isolatie en hout gemaakt. Daarover wil ik waarschijnlijk polyester gaan plaatsen. Mijn vraag is of dit tegen de koud kan. En niet de verwerkingstijd maar op het moment dat de spullen die erin zitten gekoeld worden, dat de polyester niet raar gaat doen(smelten, vervormen, plakken). Ikzelf dacht van niet maar zou het graag horen van de experts.

mvg Laurens

Johannes
01-21-2010, 04:37 PM
neehoor, het wordt ook gebruikt in koelkisten van bootjes, en ook in visruimen. wellicht dat het iets brosser wordt, maar normale kou kan het prima tegen.

Herman
01-21-2010, 05:14 PM
En het wordt gebruikt voor carosserieen van autos, bussen, vrachtwagens, etc. Ik weet niet hoe koud je je biertje wil hebben...

udjenl
01-21-2010, 08:08 PM
om het antwoord nog korter te maken. JA

zo als je zelf al aangeeft polyester verwerken in de kou is geen verstandig idee..

Bikkeltje
01-22-2010, 09:26 AM
Mooi, dan ben ik ook weer gerustgesteld. Ik was eigenlijk al zo eigenwijs dat ik gister al begonnen ben met de polyester aan te brengen.

Bedankt voor de antwoorden

Herman
01-23-2010, 06:35 PM
PICS or it didnt happen... :)