View Full Version : Nacht braker
udjenl
03-29-2008, 10:25 AM
ben je savonds laat nog wakker en je moet wat kwijt doe het dat hier :)
mag van alles zijn van serieus tot onzin ...
Johannes
04-06-2008, 03:21 AM
zo, eens in de nacht middenin wakker :P mijn vrienden stappen net de deur uit, en de ouders zijn nog op een feestje en niet thuis :P
nu ga ik slapen, en tot morgen
Johannes
05-09-2008, 11:58 PM
2355, ik vind het laat genoeg hier weer eens te posten. was weer een gezellig avondje in de tuin met vrienden, een flesje malibu en haardvuurtje.
morgen weer verder met het roer en zwaard, en naar het strand. misschien morgenavond even het zwaard lamineren. dat ga ik overdag niet doen met deze warmte, dan is het hard voor dat het aan de roller zit ;)
goedenacht mensen.
aangezien ik bijna full time nachtbraker ben zoals jullie het noemen in de titel zalk maar mijn eerste post op dit forum hier neerpennen
ik hoop ooit ook is het polywereldje in te geraken maar ben nog steeds niet bij yordi geraakt om eens te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat :)
anywayz tis een mooi uur om bed in te gaan aangezien de zon zo trg op is en de vogeltjes al fluiten ^^
tot de volgende
Greetz B0B0
Herman
06-19-2008, 10:50 AM
test
Yordi
06-23-2008, 11:06 AM
aangezien ik bijna full time nachtbraker ben zoals jullie het noemen in de titel zalk maar mijn eerste post op dit forum hier neerpennen
ik hoop ooit ook is het polywereldje in te geraken maar ben nog steeds niet bij yordi geraakt om eens te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat :)
anywayz tis een mooi uur om bed in te gaan aangezien de zon zo trg op is en de vogeltjes al fluiten ^^
tot de volgende
Greetz B0B0
Je bent nog altijd welkom om eens te komen kijken en kennis op te doen! ;)
Ben nu bezig de trap in het huis te verven, vanmiddag laminaat leggen. Heb alle muren al gestucadoort, anders had je dat ook kunnen leren :D
Zonder gekheid, zodra ik in het nieuwe huis woon, spreken we eens af.
tot de volgende
Greetz B0B0
Je bent nog altijd welkom om eens te komen kijken en kennis op te doen! ;)
Ben nu bezig de trap in het huis te verven, vanmiddag laminaat leggen. Heb alle muren al gestucadoort, anders had je dat ook kunnen leren :D
Zonder gekheid, zodra ik in het nieuwe huis woon, spreken we eens af.
naar waar verhuis je dan?
en ik wil wel komen helpen tegen vergoeding :p
Greetz B0B0 de "nachtbraker"
udjenl
10-29-2008, 08:23 PM
haha yordi is ook een maneger van alles he :P
Ik ben ook nog bezig, aan een site voor GoFast, is nu net klaar :clap:
En liggen 2 malletjes op me bureau die ik ook ondertussen in de loswas zet :p heb bijna geen een dag dat ik niet bezig ben met composieten :P
Maar ga NU naar bed!
brambomb
11-16-2008, 01:33 AM
Helemaal naar de tering ::) het verbaast me dat ik nog kan type :whistling:
spreek jullie morgen weer :pinch:
udjenl
11-16-2008, 05:50 AM
ben er net weer :) en ook helemaal naar de klote
morgen cita ophalen :D
udjenl
11-30-2008, 04:54 AM
zo weer een leuke avond gehad :D
was zo als gewoonlijk bob :P :D maar maakt me niks uit :D
zolang we maar lol hebben....
volgende week ff onderdelen bestellen voor de citta :D
maandag langs politie buro en frame nr na laten checken...
brambomb
12-12-2008, 12:32 PM
Dat kan toch ook gewoon online
udjenl
12-13-2008, 11:50 AM
volgens mij niet :(
udjenl
12-15-2008, 12:27 AM
ben ff niet meer actief met polyesteren...
aangezien ik toch maar ff moet sparen voor vakantie :P
geld is nu echt op :P
brambomb
01-02-2009, 12:28 AM
Yeah eindelijk ook eens 's nachts wakker :P
udjenl
04-05-2010, 02:27 AM
zo ben er ook maar eens weer in de nachtelijke uurtje...
heb net nog maar even wat spul op marktplaats gezet kijken of ik het kwijt kan :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.